Lid worden van een autosportteam

Deelnemen aan een raceteam is iets moeilijker dan je je had kunnen voorstellen. Je kunt meedoen, maar je begint meestal op de laagste positie voordat je de ster van het team wordt. Een waterjongen of een monteur zijn is verre van glamoureus, maar de baan heeft nog steeds zijn zilveren randje, omdat je meer te weten komt over de ins en outs van de racewereld.

Als je klaar bent om deel uit te maken van een team, zorg er dan voor dat je je beste beentje voorzet. Er wordt van u verwacht dat u verantwoordelijkheden uitvoert en naarmate u het vertrouwen en het vertrouwen van andere teamleden wint, worden deze verantwoordelijkheden groter.

Kijk rond en ontdek welke teams op zoek zijn naar nieuwe leden. Je moet degenen kiezen met dezelfde idealen als jij, zodat je je bij hen op je gemak zult voelen. Je kunt ook online zoeken naar websites en lid worden van forums van racers die deel uitmaken van een team. Als je iemand van een team kent, kun je een aanbeveling krijgen.

Zodra u zich bij die websites of forums hebt aangesloten, kunt u aangeven dat u van plan bent lid te worden van een team. Verkoop je talenten en vaardigheden en bewijs ze. Het is beter om een ​​kleine blog of een eenvoudige website te maken waar u uw portfolio en uw kwalificaties kunt weergeven. Net als bij het vinden van een baan, moet je je sterke punten benadrukken. Zet daarin uw contactgegevens zoals uw telefoonnummer en uw e-mailadres.

Wees regelmatig aanwezig bij races. Dit zal je niet alleen helpen om kennis te maken met de ins en outs van de racewereld, maar je kunt misschien iemand van het team tegenkomen die je kan helpen om mee te doen. Houd in dat geval een visitekaartje bij de hand, zodat je het kunt uitdelen aan het team waar je lid van wilt worden.

Vraag je vrienden die ook in het raceteam zitten en krijg verwijzingen van hen. Als u iemand uit deze branche kent, kunt u zich gemakkelijk aansluiten.

Winnen als het meest succesvolle autoraceteam – een les over het strategische planningsproces

Ze waren een onverslaanbaar team, maar het was geen gewoon geluk; er zat een sleutel in. Dit is hun verhaal: tijdens de race moet de navigator snelle oplossingen hebben voor vragen en de antwoorden komen van voorbereiding, intuïtie en ervaring.

Twee weken voor elke motorrace arriveerde Henry Liddon, als navigator of piloot zoals sommigen het noemen, op de rallylocatie. Hij leende een auto en liep verschillende keren het hele circuit af om er vertrouwd mee te raken en te leren waar de belangrijke plaatsen zouden zijn, zoals de servicebaai. Na enkele dagen dat hij het plan bijna uit zijn hoofd kende, zou Mäkinen arriveren en zouden ze samen oefenen met Liddons aantekeningen. Ze hebben het hele nummer meerdere keren doorlopen en het resultaat was onvermijdelijk.

De zakelijke omgeving is hiervan een kopie. Je hebt snelheid, snelle reflexen, scherpe vaardigheden nodig en je moet ver in de toekomst kunnen kijken. Wanneer u een gedetailleerd businessplan opstelt en schrijft, raakt u hardwired voor succes. Het schrijven van een bedrijfsplan maakt je creatiever, in staat om het grote geheel te zien – het doel van je ondernemersidee – en laat je zien wat er nodig is om te slagen.

We houden er allemaal van om te winnen. En er kan maar één winnaar zijn. Wat de winnaar creëert, is: passie en gedrevenheid, evenals bewustwording van het doel (dat is de bestuurder), een gedetailleerd actieplan, een bedrijfsplan (dat is het brein van de race)

Zonder deze eigenschappen kun je nog wel autorijden, maar zonder plan kom je misschien nergens terecht. Het is het strategische planningsproces dat je verder brengt. Met een plan kun je een winnaar worden.

Tegenwoordig is het veel gemakkelijker om te bloeien dan ooit tevoren. De sleutel tot welvaart is bekend. Maar de spreekwoordelijke duivel slaapt in de details – in de kennis hoe hij het moet gebruiken.

Top NASCAR autoraceteams waar u deel van uit wilt maken

De behoefte om erbij te horen is een universele behoefte. En als u deel uitmaakt van de professionele autosport, wilt u absoluut worden geassocieerd met de beste NASCAR-autosportteams van vorig jaar.

Wat te zien is, zijn de topteams op basis van verdiende inkomsten, waarde en bedrijfsinkomsten. Let wel, deze cijfers zijn allemaal in miljoenen, en niet uw eencijferige cijfers. Voor dit jaar werden ze geschat op maar liefst $ 316 miljoen, verdienden $ 189 miljoen als inkomsten en gaven $ 39,1 miljoen uit aan operationele kosten. Ze hebben DeWalt om ze te ondersteunen.

Er werd geschat op $ 297 miljoen, met een budget van $ 38,9 en $ 163 miljoen verdiend. Ze worden momenteel gesponsord door Dupont. Hun waarde voor het jaar 2007 was naar verluidt $ 173 miljoen. Verdiende ook een omzet van $ 110 miljoen en had een bedrijfsresultaat van 23,6 miljoen. Home Depot is hun belangrijkste sponsor.

Met een waarde van 128 miljoen dollar, een omzet van 89 miljoen dollar en een inkomen van 178 miljoen dollar. Ze hebben Dodge Dealer / UAW aan hun zijde. Ze hebben een prijs van $ 124 miljoen, gecontroleerd voor een bedrijfsinkomen van $ 19,1 miljoen en een omzet van $ 98 miljoen. Shell / Penzoil sponsort ze vanaf nu.

In dit geval, hoe hoger het nummer, hoe stabieler en succesvoller het autoraceteam is. Het is interessant om op te merken dat ze er nog steeds in slaagden te werken met een tweecijferig inkomen en driemaal meer verdienden. Ze weten echt hoe ze zaken moeten doen. Als je een eersteklas en een marktleider hebt om je in te huren om in hun raceauto’s te rijden, dan is het de mooiste overwinning naast het daadwerkelijk winnen van de autorace.